Subject: Tartu maante 17 hoone tulekahjusignalisatsiooni välja arvamise taotlus ühenduseks Päästeametiga
From: "Toomas Neubauer" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 17:00:51 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palume luba seoses kasutusotstarbe muudatusega Tartu mnt 17, Tallinn,
objekti välja arvamiseks Päästeametit automaatselt
tulekahjusignalisatsiooni häirest teavitavast süsteemist.

Hoone on avalikust kasutusest väljas, sisuliselt tühi, ning oleme selle
rentinud oma naaberkinnistu ehitusobjekti töömaa kontoriks.

Kogu hoone on meie käes ning meie hallata ning valvata, et uksed-aknad
oleks suletud ning puuduks kõrvaliste isikute juurdepääs hoonesse.

Lugupidamisega

Toomas Neubauer

AS Oma Ehitaja

Projektijuht

Tel +372 5130862

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 20. jaanuar 2025 15:07
Adressaat: Toomas Neubauer <[email-masked]>
Teema: RE: Tartu maante 17 hoone tulekahjusignalisatsiooni ühendus
Päästeametiga

Tere!

Käesolevaga annab hoone omanik OÜ Viis Veeringut loa esitada taotlus Tartu
mnt 17 hoone väljaarvamiseks hoonete hulgast , milledel on
kasutusotstarbest sõtuvalt otsene tulekahjusignalisatsiooni häire edastus
Päästeameti juhtimiskeskusesse.

Lugupidamisega

Ria Värsi

From: Toomas Neubauer <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 20. jaanuar 2025 13:17
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tartu maante 17 hoone tulekahjusignalisatsiooni ühendus
Päästeametiga

Tere

Palun omaniku poolset nõusolekut, et teha seoses kasutusotstarbe muutusega
Päästeametile ettepanek Tartu maantee 17 hoone välja arvata
tulekahjusignalisatsioonihäire Päästeameti teavitamisest.

Omanik peab teadma, et kui tulevikus hoone kasutusotsarve uuesti muutub
selliselt, et kehtivad määrused või seadused nõuavad uuesti hoone
tulekahjusignalisatsioonisüsteemi ühendamist Päästeametiga, jääb see
omaniku kohustuseks.

Lugupidamisega

Toomas Neubauer

AS Oma Ehitaja

Projektijuht

Tel +372 5130862

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]